PILATES EFTERFØDSELSTRÆNING, MATWORK - MOR/BABY-TRÆNING

Pilates er den bedste træningsform, når du vil i form igen efter din fødsel.

Kom godt og sikkert i gang efter din fødsel.

På vores pilates efterfødselshold bliver du grundigt og sikkert guidet gennem et skræddersyet program tilrettelagt efter din krops behov efter fødslen. Du får styr på dine knibeøvelser, og lærer at bruge din bækkenbund rigtigt. Derudover giver vi dig den bedste genoptræning af dine mavemuskler. Når din bækkenbund og dine mavemuskler fungerer, udfordrer vi træningen og sætter fokus på baller, lår og generel kropsstyrke, kort sagt, du får et målrettet program, som genoptræner dig indefra og ud. Træningen er tilrettelagt at vores grundigt uddannede og meget kompetente instruktører.

 

I træningen benytter vi os af pilatesudstyr og redskaber, som hjælper dig i dybden med din træning, og udfordrer dine muskler. Vi bruger for eksempel: Elastikker, foam rollers og forskellige typer bolde, på den måde er du sikret effektiv og varieret genoptræning efter fødslen.

 

Vi anbefaler at du først starter med at træne 6-8 uger efter du har født.

 

Er du i tvivl om dette hold er det helt rigtige for dig, så kontakt os meget gerne på ninna@kliniklamano.dk.

 

De små guldklumper er som udgangspunkt ikke en del af træningen, men de er naturligvis altid velkomne og har de brug for en lur, har vi plads til barnevogne på gangen foran vores hoveddør, eller på lægecenterets tagterrasse.

;